top of page
חיפוש

שמאי מקרקעין במרכז

אם אתם מתגוררים באזור המרכז וחושבים שערך הנכס שלכם ירד, מומלץ מאוד שתזמינו שמאי מקרקעין במרכז המתמחה בהערכות שווי נכסים. איש מקצוע זה יוכל לבחון את הנכס שלכם, ולאמת או להפריך את חששותיכם בהתאם לממצאים במקום.

ירידת שווי נכס יכולה לנבוע ממספר סיבות, ביניהן:

  • ליקויי בנייה

  • חוסר התאמה בין הנכס עצמו לבין התוכניות ו/או המפרטים הטכניים המקוריים או לבין תקנות התכנון והבנייה

  • התקנת אנטנות סלולאריות באזור

  • הפקעה של הנכס

  • פגיעה תכנונית ועוד.

שמאי נדל"ן מוסמך ומנוסה יוכל להשיג את כל המידע הדרוש לצורך בחינת טענותיכם, ולספק לכם תשובה חד משמעית לגבי ירידת הערך. באם יימצא שאכן חלה ירידת ערך של הנכס שבבעלותכם, יעביר לכם אותו שמאי מקרקעין במרכז דו"ח מפורט, בו ייכתבו כל תוצאות הבדיקה שערך, כולל הערכת שווי הנכס לאחר ירידת הערך. חשוב לדעת שירידת ערך של נכסים מתרחשת, כמובן, לא רק במרכז, אלא בכל מקום אחר בארץ, ולכן:

אם אתם מתגוררים בחיפה הזמינו שמאי מקרקעין חיפה, אם אתם מתגוררים בירושלים הזמינו שמאי מקרקעין בירושלים,

וכן הלאה... אבל חשוב שתזמינו שמאי נדל"ן על מנת שיאפשר לכם לא לשלם יותר על בית שחלה בו ירידת ערך, או לדרוש פיצויים והחזרים עבור בית שרכשתם מבלי לדעת שהוא שווה פחות מששילמתם עבורו.

שמאי מקרקעין במרכז – לא רק ירידות ערך

שמאי בתים, ולא משנה אם הוא שמאי מקרקעין במרכז, שמאי מקרקעין בצפון או שמאי מקרקעין בשרון, יוכל לבצע עבורכם גם הערכות שווי של הנכס שלכם הן בטרם רכישתו והן לאחר כניסתכם אליו. ביצוע הערכת שווי נכס בטרם רכישה יוכל לאפשר לכם לדעת האם המחיר המבוקש עבור הנכס הינו הגיוני ומתאים למפרט הכללי שלו וכן אם ישנם בנכס ליקויי בנייה היכולים חלילה לסכן את חייכם או שצריכים להפחית את ערכו. הערכת שווי נכס לאחר רכישה תוכל לאפשר לכם לדעת האם הנכס שרכשתם הינו בטיחותי מספיק למגורים, או אם קיימים בו ליקויי בנייה מסוימים שחשוב לתקן לפני שתעברו אליו.

שמאי מקרקעין במרכז – הפחתת מיסוי

שמאי מקרקעין תל אביב ושמאי מקרקעין בכלל, יוכל לתת לכם פתרונות להפחתת המיסים שאתם משלמים על הנכס,ובהם היטל השבחה, מיסוי מנהל ומס שבח. זאת משום שאותו שמאי קרקע הינו גם מומחה להגשת שומות נגדיות בעניינים אלה,ויוכל לסייע לכם לשלם פחות מהסכום שאותו נדרשתם לשלם.

שמאי מקרקעין במרכז – אלי סידאוי

משרד שמאי מקרקעין בתל אביב אלי סידאוי מתמחה במתן שירותי שמאות מקרקעין מקצועיים, בהתאמה מדויקת לצורכי הלקוח. כל לקוח של המשרד זוכה לייעוץ מקצועי ולליווי אישי לאורך כל הדרך, עד להשלמת הערכת הנכס. כל הערכת נכס מתבצעת בדיוק רב על ידי שמאי המקרקעין של המשרד, הפועלים בכל חלקי הארץ. לקבלת מידע נוסף על שירותי שמאי מקרקעין במרכז ובכל הארץ – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם!


14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page