top of page
חיפוש

על הערכת שווי בית

את אתם עומדים בפני רכישת בית או דירה, קודם כל – בשעה טובה. מדובר במעמד מרגש, בין אם מדובר בדירתכם הראשונה, בין אם מדובר בשדרוג מקום מגוריכם, בין אם מדובר ברכישת דירה להשקעה ובעצם – בכל מצב. במעמד שכזה חשוב שתכירו את האפשרות שעומדת בפניכם לבצע הערכת שווי בית על ידי שמאי מקרקעין. רכישת נכס היא בהחלט מעמד מרגש וחשוב, אולם זהו מעמד שיש בו גם סיכון. פעמים רבות אנשים מבקשים עבור הנכס שהם מוכרים סכום כסף גבוה בהרבה משוויו האמיתי בשוק. מובן, הם מעוניינים להרוויח כמה שיותר, ואם הם מצליחים – מה טוב. אבל, על מנת שלא יוליכו אתכם שולל ויגרמו לכם לשלם סכומי כסף גבוהים מהסכום שהנכס שאתם מתעתדים לרכוש באמת שווה,מומלץ מאוד שתשכרו את שירותיו של שמאי מקרקעין מוסמך, על מנת שיבצע הערכת שווי בית.

מטרותיה של הערכת שווי בית שמאי מקרקעין הוא אדם בעל ידע וכלים לבצע הערכה נכונה של שווי הנכס. הערכות השווי שלו מתבססות על השוואה לנכסים אחרים, על בדיקת ליקויי בנייה שהוא מבצע במסגרת השירות ואשר יכולים בהחלט להוריד את מחיר הנכס, על הפחתה של היטלי ההשבחה במידת האפשר ועוד. כמובן, שאותו שמאי מקרקעין ייקח בחשבון גם את ההשקעה שבוצעה בנכס המסוים והערכה הסופית תהווה שקלול של כל הפרמטרים שהוזכרו, ושל פרמטרים נוספים. את סיכום ההערכה יעביר לכם שמאי המקרקעין בכתב, וכך תוכלו לדעת מהוו ערכו האמיתי של הנכס שאתם מעוניינים לרכוש.

ייעוץ נדל"ן מושלם – רק בשילוב הערכת שווי בית

שמאי מקרקעין הוא אדם בעל ידע וכלים לבצע הערכה נכונה של שווי הנכס. הערכות השווי שלו מתבססות על השוואה לנכסים אחרים, על בדיקת ליקויי בנייה שהוא מבצע במסגרת השירות ואשר יכולים בהחלט להוריד את מחיר הנכס, על הפחתה של היטלי ההשבחה במידת האפשר ועוד. כמובן, שאותו שמאי מקרקעין ייקח בחשבון גם את ההשקעה שבוצעה בנכס המסוים והערכה הסופית תהווה שקלול של כל הפרמטרים שהוזכרו, ושל פרמטרים נוספים. את סיכום ההערכה יעביר לכם שמאי המקרקעין בכתב, וכך תוכלו לדעת מהוו ערכו האמיתי של הנכס שאתם מעוניינים לרכוש.

הערכת שווי בית – אלי סידאוי אלי סידאוי שמאות וייעוץ מקרקעין מספקת שירותי הערכת שווי בית במקצועיות ובאמינות מוחלטת. ההערכה מתבצעת על ידי שמאי מקרקעין מוסמך ומנוסה, אשר יבצע שקלול של כל הפרמטרים הדרושים להשגת הערכה ריאלית ומדויקת. כשאתם בוחרים באלי סידאוי שמאות וייעוץ מקרקעין אתם יכולים להיות בטוחים, שמוכרי דירה המבקשים מחיר לא הוגן לא יוכלו להרוויח על חשבונכם.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת שירותי הערכה שווי בית – פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page